Често задавани въпроси?

 

КАК ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА НА САЙТА?

Можете да направите поръчка онлайн без регистрация на сайта ни www.obichai.bg или на телефон 0895 250 205, както и на имейл mail.obichai.bg@gmail.com.

За по-бърза обработка на вашата поръчка е нужно да попълните правилно данните за доставка и контакт с вас.

КАКВА Е ЦЕНАТА ЗА ДОСТАВКА?

Стойността на транспортните разходи за доставка е фиксирана. За пратки до 1 кг. до офис на Спиди е 4,90 лв., до офис на Еконт е 7,90 лв., а до личен адрес е 6,90 лв.

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА за поръчки на стойност над 150 лв.

КАКЪВ Е СРОКЪТ ЗА ДОСТАВКА?

Доставката се извършва в рамките на до три работни дни след потвърждение на поръчката (с изключение на малките населени места, които се обслужват по график), освен в случаите, когато продуктът не е наличен, за което клиентът бива уведомен по телефон или имейл. Изключение се прави и за продуктите, чиято изработка е с удължен срок (изделия включващи ръчна изработка), като това е изрично упоменато на страницата за поръчка на самия продукт.

КАКВА Е ПРОЦЕДУРАТА ПО ЗАМЯНА И ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕН ПРОДУКТ?

Ако закупената от вас стока не отговаря на очакванията ви, в срок от 14 дни след получаването може да я върнете или замените. Трябва да изпратите продукта с куриерска фирма Спиди (до офис 137) за ОБИЧАЙ БГ ЕООД на адрес гр. Благоевград, ул. Григор Пърличев №2, тел. 0895 250 205. Ако желаете възстановяване на сумата, то това може да стане само по ваша лична банкова сметка, която ни предоставите на mail.obichai.bg@gmail.com. След като получим върнатите продукти и те бъдат прегледани, ще ви възстановим сумата до 3 работни дни.

ЗА ЧИЯ СМЕТКА Е КУРИЕРСКАТА УСЛУГА ПРИ ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА?

Вие трябва да поемете преките разходи по връщане на стоките.

НА КАКЪВ АДРЕС ДА ИЗПРАТЯ ПРОДУКТА ЗА ЗАМЯНА/ВРЪЩАНЕ?

Адресът за връщане на пратки е гр. Благоевград, ул. "Григор Пърличев" №2, телефон 0895 250 205.

Пратки, изпратени с начин на плащане "наложен платеж", няма да бъдат приемани.

ПОЛУЧИХ ДЕФЕКТЕН/ГРЕШЕН ПРОДУКТ. КАКВО ДА НАПРАВЯ?

Моля, свържете се с нас на посочените в сайта имейл или телефон за точни указания. Нужно е да върнете продукта с куриерска фирма Спиди за сметка на ОБИЧАЙ БГ, за да можем да ви изпратим желания от вас артикул.

ЛИПСВА ПРОДУКТ ОТ МОЯТА ПОРЪЧКА. КАКВО ДА НАПРАВЯ?

Ако липсва продукт от вашата поръчка, ще бъде изпратен за сметка на ОБИЧАЙ БГ. Моля, свържете се с нас на посочения телефон за контакт.

ЗАРЕЖДАТЕ ЛИ ОТНОВО ПРОДУКТИ И МОДЕЛИ, КОИТО СА ИЗЧЕРПАНИ?

Някои от продуктите и моделите могат да бъдат заредени отново. Следете на сайта ни за актуална информация и за новите ни предложения.

ИСКАМ ДА ПЛАТЯ С КАРТА. КАК ДА ГО НАПРАВЯ?

Докато правите поръчката си в сайта, в третата стъпка, след "ДОБАВЯНЕ КЪМ КОЛИЧКАТА" и "ПРЕМИНАВАНЕ КЪМ ПЛАЩАНЕ", изберете начин на плащане с кредитна или дебитна карта.

 

 

САМО ПО БАНКОВ ПЪТ ЛИ СЕ ВРЪЩАТ ПАРИ?

Възстановяването на сума от върнат продукт става само по банков път в рамките на 14 работни дни от датата на получаване на върнатия продукт, като ни предоставите правилна банкова сметка (IBAN и титуляр на сметката), по която да бъде преведена дължимата сума.

ИМАМ ЛИ ПРАВО ДА ОТВОРЯ ПРАТКАТА, ПРЕДИ ДА ПЛАТЯ НА КУРИЕРА?

Всяка една пратка се праща с опцията преглед. Ако закупената от вас стока не отговаря на очакванията ви, винаги можете да я върнете или замените.

МОЖЕ ЛИ ДРУГ ЧОВЕК ДА ВЗЕМЕ ПРАТКАТА МИ?

Да, може. Не е задължително лично да приемете пратката. Нужно е на посочения адрес да има лице, което да я приеме.

НЕ МОГА ДА ЧАКАМ ЦЯЛ ДЕН КУРИЕРА! КАКВО РЕШЕНИЕ ПРЕДЛАГАТЕ?

Пратката може да бъде доставена до офис на куриерска фирма Спиди, откъдето вие можете да я вземете в удобно за вас време, съобразено с работното време на съответния офис.

КАК СЕ ЗАПЛАЩА?

Можете да платите с наложен платеж/паричен превод (в брой или с карта на куриера при доставка), както и с кредитна/дебитна карта (докато правите поръчката в сайта).

КАКВО ДА НАПРАВЯ, АКО ИЗБРАНИЯТ ПРОДУКТ НЕ Е МОЙ НОМЕР/РАЗМЕР?

Ако се окаже, че поръчаният размер не е вашият или не отговаря на очакванията ви, ние ще извършим замяна за друг размер/артикул или ще върнем сумата, която сте заплатили за него. Моля, свържете се с нас на посочения телефон за контакт.

Ако не намерите отговор на Вашият въпрос, свържете се с нас на телефон 0895 250 205 или mail.obichai.bg@gmail.com.